OSTUTINGIMUSED

Õiguslik alus

Poolte õigusi ja kohustusi reguleerivad Võlaõigusseadus, Tarbijakaitseseadus ja OÜ Eurotek Koertekeskuse e-poe reeglid.

OSTMISJUHEND

Tooted Koertekeskuse e-poes on leitavad kategooriatepuu abil.

Leidke sobivad kaubad vastavatest menüüdest (nt koeratoit, treeningvahendid jne). Konkreetse toote otsimiseks saate kasutada ka luubiga tähistatud otsingulahtrit.

Ostukorvi lisatud toodete kogumaksumust saate jälgida lehe paremas ülaservas. Vajutades “Vaata ostukorvi” saate kogu ostukorvi sisu üle vaadata ja vajadusel koguseid muuta või toote ees olevast ristikesest kogu rea kustutada.

Tellimuse kinnitamiseks liikuge “Kassasse” ja täitke vajalikud väljad. Valitud väljadele lisandub postikulu vastavalt teie valitud tarneviisile.

Viimaseks vajutage “Esita tellimus” ja näete tellimuse kinnitust ekraanil, samasugune kinnitus tuleb ka teie e-posti.

Teavitus “Teie tellimus on täidetud” tuleb teie e-postkasti siis, kui pakk on komplekteeritud ja alustab teekonda (pärast raha laekumist meie arvele).

Telefonile saate sõnumi pakiautomaadi koodiga juba postiasutuselt.

Küsimustega tellitud kauba kohta võite helistada telefonil: 53 074578.

Müügiterritoorium

OÜ Eurotek Koertekeskuse e-pood pakub teenust Eesti Vabariigi territooriumil ja arveldusvaluuta on EUR (euro, €). Erikokkuleppel võib e-pood müüa kaupa ka väljapoole Eesti Vabariiki (sellisel juhul selgub kauba transpordi maksumus pooltevaheliste läbirääkimiste käigus).

Konfidentsiaalsus

Kõik e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot.

Vastutus

OÜ Eurotek ei vastuta lepingu osalise või täieliku mittetäitmise eest, kui selle on põhjustanud vääramatu jõud. OÜ Eurotek ei vastuta tellija põhjustatud otseste või kaudsete kahjude eest ning tellijale OÜ Eurotek poolt makstava kompensatsiooni suurus ei saa mingil juhul ületada kauba eest makstud summat.

Vaidluste lahendamine

Kõik poolte vahel tekkivad erimeelsused lahendatakse vastavalt esitatud kaebustele. Juhul, kui mõlemaid pooli rahuldatavat kokkulepet ei saavutata vaadatakse need läbi kaebuse esitaja elukohajärgses kohtus. Vaidlusaluste küsimuste lahendamiseks kohustuvad pooled vahetama teateid ja teatisi kirjalikus vormis.

Tarne tähtaeg

Ostetud kaubad tarnitakse tellijale hiljemalt maksmisele järgneva kolme (3) tööpäeva jooksul. Kui makse pole meieni jõudnud kümne (10) päeva jooksul, siis tellimus tühistatakse.

Ostjal on 14 päeva õigus Koertekeskuse e-poest ostetud kaubaga tutvuda. Juhul, kui kaup ostjale ei sobi, on tal õigus 14-ne päeva jooksul kauba kättesaamisest ostetud kaup OÜ-le Eurotek tagastada (Võlaõigusseadus §56 lg 1). Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis ning taganemisavaldus peab olema OÜ-le Eurotek saadetud kirjalikult e-posti aadressile: info@koertekeskus.ee taganemistähtaja (s.o 14 päeva) jooksul alates kauba kättesaamisest.

Kui ostja soovib kauba tagastada ning kaubal ei esine puudusi, kannab kauba tagastamise transpordikulu ostja.

Kui tagastatav kaup või selle pakend on viga saanud ja antud olukord on põhjustatud ostja poolt, siis jääb OÜ-l Eurotek õigus tasaarvestada kauba väärtuse vähenemine ostja poolt kauba eest tasutud ning tagastamisele kuuluva summaga. OÜ Eurotek tagastab ostja poolt tasutud ostuhinna 30 päeva jooksul pärast taganemisavalduse esitamist eeldusel, et sama aja jooksul tagastatakse kaup OÜ Eurotek.

OÜ-l Eurotek ei ole kohustust tagasi võtta avatud pakendiga järgmisi kaupu: koeratoit, maiused, toidulisandid, šampoonid, palsamid, karvaläiked.

Kauba defekti ilmnemisel kohustub ostja koheselt teavitama OÜ-t Eurotek probleemist e-posti teel: info@koertekeskus.ee ning esitama järgmise informatsiooni:

* nimi ja kontaktandmed,
* kauba defekti ja/või puuduse kirjeldus.

* Võimalusel lisama fotod.

Teavitus peab olema saadetud mitte hiljem kui 14 päeva pärast kauba kättesaamist. Nimetatud tähtaja möödumisel kaotab ostja õiguse nõuda OÜ-lt Eurotek kauba parandamist või väljavahetamist. Kui kauba parandamine või asendamine ei ole võimalik või ebaõnnestub, kohustub OÜ Eurotek tagastama makstud ostuhinna 30 päeva jooksul arvates põhjendatud taganemisavalduse saamisest.

Koertekeskus ei vastuta:

– kasutajast tingitud kauba kahjustumise eest;

– defektide eest, mis on tekkinud kauba mittesihipärasest kasutamisest;

– kauba loomuliku füüsilise kulumise eest kauba tavapärasel kasutamisel;

– kauba kasutamisest tingimustes või viisil, mille puhul saab eeldada tavapärasest kiiremat kulumist.

TRANSPORDITINGIMUSED

Teil on Koertekeskuse e-poe ostukeskkonnas ostes võimalik valida erinevate transpordiviiside vahel. Transporditasu arvutatakse ostukorvipõhiselt, s.t ühekordne tasu ühele aadressile toimetatava kauba kohta.

Alates ostust 45 eurot on tarne Eesti piires TASUTA, valja arvatud tarne kulleriga.

Kaupade transpordi eest vastutab OÜ Eurotek või transporditeenuse osutaja. Kaupade transport on võimalik kõikjale Eesti piires. Kaupade transpordis väljapoole Eestit tuleb meiega eraldi kokku leppida.

TRANSPORDIVIISID

– Omniva ja Itella pakiautomaadid: TASUTA alates 45-eurosest ostust.

– Omniva postkontor, kokkuleppel Koertekeskusega: TASUTA alates 45-eurosest ostust.

– Kuller.                                                                       – Tulen ise kaubale järele Koertekeskuse kauplusesse aadressil: Kadaka tee 5, Tallinn TASUTA.

Pakiautomaat

Pakiautomaadid on iseteeninduslikud pakkide kättesaamise kohad, mis asuvad peamiselt suuremates kaubanduskeskustes või nende lähedal. Pakiautomaati mahuvad saadetised, mille mõõtmed koos pakendiga on Omnivas maksimaalselt 39x38x64 cm ja Itella SmartPOSTis 60x36x60 cm. Kui pakk on automaati saabunud, saate SMS-i teel teavituse ning isikliku koodi. Kood tuleb sisestada pakiautomaadi ekraanilt ning seejärel avaneb pakiautomaadi uks ning saate kauba kätte. Pakiautomaatide asukohad leiate pakiautomaadi valiku juurest.

Omniva postkontor

Tellitud tooted toimetatakse teie lähimasse postiasutusse, mille te valite. Kui pakk jõuab postiasutusse, saadab Omniva teile saadetise saabumise teate, mille alusel saate paki teatel olevast postiasutusest kätte.

Kuller

Valides ostu vormistamisel kohaletoimetamisviisiks “Kuller”, tuuakse tellitud kaup teile kohale märgitud aadressi välisukseni. Kauba kulleriks on DPD. Pärast seda, kui teie tellimusega seotud kaubad on kõik kullerini jõudnud, võtab kuller teiega ühendust ning lepib kokku täpse kauba kohaletoimetamise aja.

MAKSEVIIS

Makseviisiks on tasumine tellimuse eest pangakaardi või pangalingi kaudu OÜ Eurotek pangakontole ning tellimus saadetakse Koertekeskuse kauplusesse täitmiseks. Valides makseviisidest endale sobiva pangalingi, suunatakse teid edasi teie valitud panka, kus saate sooritada makse kaupade eest. Enne tellimuse kinnitamist kontrollige tellimuse andmeid ja tutvuge Koertekeskuse e-poe kasutustingimustega. Kinnitage tellimus kinnitusnupule vajutades. Pärst tellimuse kinnitamist saadetakse teile e-postiaadressile ostu kinnitav e-kiri. Tellimus läheb täitmisele, kui tellimusel olev summa on laekunud OÜ Eurotek arvele. Ostja poolt esitatud tellimus on ostu-müügi lepinguks ostja ja OÜ Eurotek vahel. OÜ Eurotek jätab endale õiguse tellimus vajadusel tühistada.

Tutvu OÜ Eurotek e-poe kasutustingimustega.

Tarbijakaitseseaduse põhjal on teil tarbijana õigus:

  • nõuda ja saada kaupa või teenust, mis vastab nõuetele, on ohutu teie elule, tervisele ja varale ning mida ei ole keelatud omada ja kasutada;
  • saada pakutavate kaupade ja teenuste kohta vajalikku ja tõest teavet teadliku valiku tegemiseks ning õigeaegset teavet kauba või teenusega seotud riskide kohta;
  • saada tarbijaõigus- ja tarbimisalast teavet;
  • saada nõu ja abi, kui teie õigusi on rikutud;
  • nõuda endale tekitatud varalise ja mittevaralise kahju hüvitamist;
  • taotleda oma huvide arvestamist ning olla oma ühingute ja liitude kaudu esindatud tarbijapoliitikat kujundavate otsuste tegemisel.

Nende õiguste tagamiseks on vastu võetud mitmeid õigusakte. Näiteks peab kõigil kaupadel olema eestikeelne märgistus ja tehniliselt keerukatel kaupadel eestikeelne kasutusjuhend.

Kui oled kasutanud kaupa või teenust mittesihipäraselt, kuna kaupleja või teenusepakkuja pole teile  andnud kauba või teenuse kohta tõest või üldse mingisugust teavet, peab müüja teile tekkinud kahju hüvitama. Kui kaubal ilmneb vaatamata selle õigele kasutamisele ja hooldusele puudus või ostetud teenusega on probleeme, siis pöördu lahenduse leidmiseks viivitamatult kaupleja või teenusepakkuja poole.

Et probleeme oleks lihtsam lahendada, hoia alles kauba või teenuse ostudokumendid (ostutšekk, maksekviitung, leping jne), mis tõendavad, et oled ostu teinud just sellest poest või teenindusettevõttest.

Ära unusta, et lisaks õigustele on teil tarbijana ka kohustused.

  • Tutvu enne toote kasutama hakkamist sellega. Loe alati korralikult läbi kauba kasutusjuhend ja pane tähele hooldustingmärke, et saaksid kaupa sihipäraselt kasutada ega rikuks seda oskamatusest.
  • Kui oled ise hooletu ega järgi juhiseid ja toode seetõttu rikneb või puruneb, siis ei vastuta müüja ja tootja juhtunu eest ning teil ei ole õigust näiteks defektide tasuta kõrvaldamisele.

Pea meeles!

  • Müüja vastutab kaupade ja teenuste eest, mida ta müüb.
  • Tarbijana on teil kohustus toodet õigesti kasutada ja hooldada.
  • Kaup või teenus peab olema ohutu ja eeldatavate tarbimisomadustega.
  • Müüja peab andma teile kauba või teenuse kohta tõest teavet.

 

Meie andmed:

EUROTEK OÜ

Harjumaa
Lääne-Harju vald
Niitvälja, Tõnise
76627
Tel: 53 074 578
info@koertekeskus.ee

Meeldivat ostlemist koertekeskus.ee’s!