E-poest ostetud kauba tarnetingimused

Sul on Koertekeskuse e-poest võimalik valida erinevate tarneviiside vahel. Tarnetasu arvutatakse ostukorvipõhiselt, s.t ühekordne tasu ühele aadressile toimetatava kauba kohta. 

Kaupade transpordi eest vastutab OÜ Eurotek või tarneteenuse osutaja. Kaupade tarne on võimalik kõikjale Eesti piires. Kaupade tarnes väljapoole Eestit tuleb meiega eraldi kokku leppida.

Tarneviisid

  • Omniva ja Itella pakiautomaadid. TASUTA alates 35-eurosest ostust. 
  • Omniva postkontor, kokkuleppel Koertekeskusega. TASUTA alates 35-eurosest ostust. 
  • Kuller.
  • Tulen ise kaubale järele Koertekeskuse kauplusesse aadressil: Sipelga tn 2, Tallinn. ALATI TASUTA. 

Pakiautomaat

Pakiautomaadid on iseteeninduslikud pakkide kättesaamise kohad, mis asuvad peamiselt suuremates kaubanduskeskustes või nende lähedal. Pakiautomaati mahuvad saadetised, mille mõõtmed koos pakendiga on Omnivas maksimaalselt 39x38x64 cm ja Itella SmartPOSTis 60x36x60 cm. Kui pakk on automaati saabunud saad SMS-i teel teavituse ja isikliku koodi. Kood tuleb sisestada pakiautomaadi ekraanil ja seejärel avaneb pakiautomaadi uks ning saadki kauba kätte. Pakiautomaatide asukohad leiate pakiautomaadi valiku juurest.

Omniva postkontor

Sinu tellitud tooted toimetatakse sulle lähimasse postiasutusse, mille sa ise valid. Kui pakk jõuab postiasutusse, saadab Omniva sulle saadetise saabumise teate, mille alusel saad paki teatel olevast postiasutusest kätte.

Kuller

Valides ostu vormistamisel kauba tarneviisiks “Kuller”, tuuakse tellitud kaup sulle kohale märgitud aadressi välisukseni. Koertekeskuse kauba kulleriks on DPD. Pärast seda, kui sinu tellimusega seotud kaubad on kõik kullerini jõudnud, võtab kuller sinuga ühendust (tavaliselt telefonitsi) ning lepib kokku täpse kauba kohaletoimetamise aja.

Ja nüüd julgelt ostma!