Tarne võimalused ja tingimused

E-poest ostetud kauba tarnetingimused

  • Eurotek OÜ e-poest Kaupa ostes on sul võimalik valida erinevate tarneviiside vahel. Tarnetasu arvutatakse ostukorvipõhiselt, s.t ühekordne tasu ühele aadressile toimetatava kauba kohta.
  • Kaupade transpordi eest vastutab OÜ Eurotek või tarneteenuse osutaja. Kaupade tarne on võimalik Eesti piires kõikjale. Kaupade tarnes väljapoole Eestit tuleb meiega eraldi kokku leppida.
  • Alates 35-eurosest ostust on Kauba tarne tasuta, välja arvatud kulleriteenuse tellimisel.
  • Kauba transport teostatakse vastavalt tellimuse vormistamise hetkel kehtivatele transporditingimustele.
  • Reeglina postitatakse sinu tellimus samal või järgmisel päeval ja ostetud kaup jõuab sinuni järgmisel või ülejärgmisel päeval, v.a. laupäeval. Laupäeval pärast kella 16:00 tellitud kaubad postitame esmaspäeval.

Tarneviisid:

    • Tulen ise järele (Koertekeskuse kauplus: Sipelga tn 2, Tallinn) – TASUTA,
    • Itella SmartPOST pakiautomaat: 3.99 €,
    • Omniva pakiautomaat: 3.99 €,
    • DPD pakiautomaati: 3.99 €,
    • Kullerteenus: 9.90 €

Pakiautomaat

  • PAKIAUTOMAATI mahuvad saadetised, mille mõõtmed koos pakendiga on Omnivas maksimaalselt 39 x 38 x 64 cm ja Itella SmartPOSTis 60 x 36 x 60 cm.
  • Kui pakk on automaati saabunud saad SMS-i teel teavituse ja isikliku koodi. Kood tuleb sisestada pakiautomaadi ekraanil ja seejärel avaneb pakiautomaadi uks ning saadki kauba kätte.
  • Pakiautomaatide asukohad leiad ostukorvi pakiautomaadi valiku juurest rippmenüüst „Vali pakiautomaat“.

Kuller

  • Valides ostu vormistamisel Kauba tarneviisiks “KULLER”, tuuakse tellitud kaup sulle kohale märgitud aadressi välisukseni. Koertekeskuse kauba kulleriks on DPD. Kui sinu tellimusega seotud Kaubad on kullerini jõudnud, võtab kuller sinuga ühendust ning lepib kokku täpse Kauba kohaletoimetamise aja.
  • Tellimuse vormistamisel tuleb Ostjal jälgida esitatavate kontaktandmete õigsust, et vältida võimalikke viivitusi ja arusaamatusi Kauba kohaletoimetamisel. Eurotek OÜ ja kullerfirma ei vastuta Kauba kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
  • Kaup antakse üle vaid Ostjale ning saatelehe alusel. Enne saatelehe allkirjastamist vaata Kauba pakend hoolikalt üle ning pakendi kahjustuste korral tee vastav märge saatelehele. Katkise pakendi korral on Ostjal võimalik keelduda saadetise vastuvõtmisest ja/või teavita sellest koheselt Eurotek OÜ-d e-postiaadressil info@koertekeskus.ee.
  • Kolmandale isikule antakse Kaup üle volituse olemasolul (sh juhul, kui Ostja on määranud tellimuses Kauba saajana kolmanda isiku). Müüja võib volitada Kauba kätte toimetamiseks kolmandaid isikuid (sh kasutada kullerteenust).

Tulen ise järele

  • Tulen ise kaubale järgi. Kui Ostja on valinud Kauba kättesaamiseks tarneviisi „Tulen ise järele“ saab kaubale järgi tulla Sipelga tn 2 kaupluse lahtiolekuaegadel (E-R kl 10:00 – 19:00; L 11:00 – 16:00). Kaupluse lahtiolekuajad võivad muutuda.
  • Kui Ostja ei tule Kaubale järele hiljemalt 14 (neljateistkümne) päeva jooksul pärast kokkulepitud Kauba kättesaamise kuupäeva, loetakse, et Ostja on Müügilepingut rikkunud ning ta ei soovi Kaupa. Müüjal on õigus Müügilepingust ühepoolselt taganeda ning nõuda kahju hüvitamist (näiteks kauba hoiukulusid) ja tasaarveldada Müüja poolt kantud kahju Ostja poolt ette tasutud summadega.